Chytré výdejny. Automatizované výdejní systémy.

Přemýšlíte, jak zdokonalit výrobní logistiku své firmy? Společnost LOGiMAN s.r.o. Vám nabízí několik typů automatizovaných výdejních systémů, díky nimž bude skladové hospodářství a výrobní logistika Vaší firmy výrazně efektivnější.

Optimalizujte své zásoby nástrojů, nářadí, dílenského materiálu, pracovních pomůcek, kancelářského a dalšího spotřebního materiálu. Uvolněte své cashflow převedením zásob na nás. Outsourcujte Vaši výdejnu včetně režijního materiálu komplexně na nás. Jsme schopni zajistit přímo ve vaší firmě konsignační sklad Vámi navoleného materiálu. Díky využití našich služeb budete mít vše z našich zásob ihned k dispozici přímo na Vaší dílně či ve Vašem skladu. Outsourcujte na nás Vaši výdejnu včetně režijního materiálu.

Dodáváme italské výdejní automaty, nebo německé zásuvkové poloautomaty. Případně nabídneme i rozsáhlejší výdejnu s naším dotovaným operátorem a konsignačním skladem režijního materiálu na vaší dílně.

Při osobní konzultaci Vám sdělíme souhrnné informace o tom, jak výdejny fungují, doporučíme pro Vás vhodnou variantu výdejny a následně poradíme i s výběrem materiálu (nabízíme nástroje, nářadí, spojovací materiál, ochranné a pracovní pomůcky, kotevní materiály, kancelářské potřeby a další běžný režijní materiál). Veškeré cenové nabídky zpracováváme na základě konkrétních osobních jednání. Analýza konkrétního zákazníka a jeho potřeb ukáže, která verze výdejního systému je v daném případě ekonomičtější. Vybírat můžete z několika typů výdejen:

  1. První z variant je výdejna s živým operátorem, včetně dodávek a evidence našeho materiálu. Služba zahrnuje: výdejní skříně, náš konsignační sklad, doplňování skladu, služby operátora, záložní operátor, výdej materiálu, evidence v našem IS, smluvené reporty, statistiky, individuální reporty, náhradní plnění.

  2. Další možností je výdejna s živým operátorem, včetně dodávek a evidence vašeho vlastního materiálu, nebo vašeho stávajícího dodavatele. Služba zahrnuje následující: výdejní skříně, doplňování skladu, služby operátora, záložní operátor, výdej materiálu, evidence v našem IS, smluvené reporty, statistiky, individuální reporty, náhradní plnění.

  3. Možná bude Vaší firmě a podmínkám provozu vyhovovat výdejna bez operátora, resp. pronájem či prodej samostatného softwaru – informačního systému výdejny.

  4. Pro mnoho firem může být nejpraktičtější a nejpohodlnější zvolit plně automatizovanou výdejnu. Významnou předností tohoto výdejního systému je skutečnost, že máte materiál k dispozici 24 hodin, 7 dní v týdnu. Plně automatizovaná výdejna zahrnuje: výdejní automaty, doplňování skladu, automatické výdejny nástrojů, automatizovaný výdej materiálu, evidence v našem IS, smluvené reporty, statistiky, individuální reporty, náhradní plnění, dostupnost materiálu 24hodin 7dní v týdnu.

Nabídky jednotlivých výše uvedených typů výdejen lze samozřejmě individuálně doplňovat, modifikovat. Důvodem pro využití právě našich služeb je skutečnost, že se neomezujeme pouze na nabídku jednoho výrobce. Vždy vybíráme optimální řešení každému zákazníkovi na míru, přičemž jsme schopni dodat produkty všech dostupných výrobců.

Svým zákazníkům nabízíme také software pro skladovou evidenci, včetně doprovodných služeb. Vedle informačního systému Helios disponujeme softwarem nazvaným Mobilní skladník, který pracuje s mobilními terminály pro snímání čárových kódů a usnadnění práce skladníků. Objednat si u nás můžete také datové čtečky s integrovaným snímačem čárových kódů, tzv. terminálem. Programem v terminálu lze prohlížet, vytvářet, doplňovat a editovat skladové doklady.

Máte-li nějaké dotazy, chcete-li se o automatických výdejních systémech dozvědět více, jsme Vám k dispozici. Kontakt: 603 230 059, [email protected]. Námi nabízené služby si budete moci ověřit v rámci zkušebního provozu, na který až v případě Vaší spokojenosti naváže ostrý provoz.

Automatické výdejní systémy ušetří Váš čas, personální kapacity i finance.

 

Přejít nahoru