Tato hra se řídí etickým kodexem politika, zveřejněným na oficiálních stránkách politické strany Věci veřejné, kde článek druhý říká:
„V souvislosti s výkonem funkcí nepřijímají zástupci občanů žádné dary, protislužby, ani odměny kromě odměn vyplácených na základě zákona. Člen strany Věci veřejné musí členovi rozhodčí komise a současně prvnímu místopředsedovi do 24 hodin nahlásit jakoukoliv korupční nabídku, která mu byla učiněna. Ti o tom neprodleně informují předsedu Věcí veřejných.”
Cílem hry není projít herním polem jako první, ale obdržet co nejméně obálek. Obálku získáte vstupem na herní políčko s jejím symbolem. Během hry máte možnost se jí zbavit, pokud se na společném políčku setkáte s dalším hráčem. Jestliže se vám obálku podaří předat, můžete doufat, že se do konce hracího pole už se stejným hráčem nepotkáte. Setká-li se na jednom poli více hráčů a vy se chcete zbavit obálky, rozhodněte dle svého uvážení, komu se chcete nejvíce pomstít. Obálku si také můžete ponechat, ale riskujete postih zákazu této hry v rozmezí od šesti do dvanácti měsíců. Pokud budete mít v závěru hry pocit, že jste získali více obálek, než je vaše svědomí schopno unést, informujte neprodleně předsedu strany Věci veřejné na oficiálním telefonním čísle 800 879 709 (zdarma).
Před zahájením hry:
1. Zvolte si vaši hrací tvář (Bárta, Kočí, Škárka či Dobeš), vystřihněte minci a nalepte ji na kovovou dvacetikorunu.
2. Vystřihněte další hrací rekvizity: obálky (18 ks) karty (12 ks)
3. Karty otočte symboly dolů.
4. Pořiďte si hrací kostku z vlastních zdrojů.
5. Připravte si všechny peníze, které máte momentálně v peněžence.
Pravidla hry:
1. Jako první nastupuje na hrací pole hráč, který hodí jedničku (v téhle hře hrají jenom jedničky).
2. Hráči postupují po hracím poli podle hodnot hozených kostkou. Střídají se v hodu podle pořadí, v jakém nastoupili na hrací pole. Pokud některý z nich nenastoupí na pole do okamžiku, kdy první hráč hru ukončí, vypadává ze hry a stává se tak absolutním vítězem.
3. Pokud někomu padne šestka, může postupovat na hracím poli zpět. Po hodu šestky se nehází dvakrát.
4. Při vstupu na pole označená symboly se hráči drží těchto pravidel: symbol obálka: hráč musí převzít obálku symbol ucho: hráč nesmí mluvit, dokud se dalším hodem kostkou nedostane na pole bez odposlechu symbol karta: vyberte si jednu z karet a splňte daný úkol symbol kanál: můžete ze hry beztrestně zmizet
5. Vítězem se stává hráč s nejmenším počtem obálek, pořadí v cíli nehraje roli. Hra může být předčasně ukončena složením mandátů dvou hráčů.
6. Hru lze také ukončit ve chvíli, kdy vám některý z hráčů nabídne milion.
Zbylých devět karet a mnoho dalšího čtení najdete v 6. čísle časopisu Kraus, které je právě teď na stáncích. Krause si můžete také předplatit z pohodlí domova – jedinou esemeskou.
Více se múžete dočíst v celém článku Člověče, nahraj mě!. Nezabudněte si také pročíst ostatní články našeho magazínu.