Filtr pevných částic Mazda – problém vyřešen

Majitelé japonských vozidel Mazda se již nemusí hroutit při poruše filtru pevných částic. Výměna filtru v řádu 50-70 tisíc korun u vozidel Mazda 3, Mazda 5 nebo Mazda 6 s motory 2.0 CD již není nutná. Kladenská firma PowerTEC – značkový chiptuning přichází s odstraněním filtru pevných částic i pro tyto japonské vozy s řídícími jednotkami Denso.

Jako první v ČR je tato firma schopna provést odstranění filtru pevných částic Mazda včetně přeprogramování řídící jednotky motoru Denso. Díky tomu jsou zastaveny veškeré regenerace a nehrozí do budoucna další riziko poškození např. turbodmychadla zředěným olejem jako v případě emulátorů DPF filtru, které poskytují jiné firmy.

Navíc je možné navždy vyřešit problém s čidly teploty. Ta jsou často po zanesení filtru pevných částic upálena a je nutná jejich výměna. V případě odstranění filtru pevných částic je možné tyto vadná čidla teploty odprogramovat tak, aby nebylo nutné vynakládat vysoké sumy za jejich výměnu v servisu Mazda.

Odstranění filtru pevných částic u vozů Mazda je tak nyní možné provést stejně, jako u všech evropských automobilů s řídícími jednotkami Bosch, Siemens, Marelli apod. V DPF Centru společnosti PowerTEC se tak často vyskytují např. automobily Citroen, Ford, Mercedes, Opel, Peugeot nebo VW.

Odstranění filtru pevných částic včetně přeprogramování řídící jednotky je pro vozidla jediným bezpečným řešením, jak se problémům s DPF do budoucna vyhnout. Provrtání filtru nebo aplikace emulátoru na čidla diferenciálního tlaku nevede k zastavení regenerací a hrozí tak rizika ve smyslu zvýšení spotřeby, nadměrného kouření, poškození turbodmychadla nadměrnou teplotou, prohoření výfuku, zadření motoru v důsledku přimíchávání nafty do oleje apod.

Přejít nahoru