Osobní asistentka vše vyřídí. Spolehněte se.

Jste v neustálém pracovním vytížení, které Vám nedává prostor zařizovat si všechny schůzky, zvedat telefony, zajistit ubytování pro obchodní klienty, vyzvednout děti ze školky a ještě vést administrativu? Pohybujete se většinu dne mimo kancelář, a tak nemáte přístup k potřebným informacím nebo potřebujete narychlo změnit či dopsat pracovní dokumenty? Osobní asistentka poskytne servis, který Vám tyto a mnoho dalších každodenních pracovních i mimopracovních starostí vyřeší. Podívejte se, co všechno služba zahrnuje a jaké výhody z jejího využívání plynou. Již mnoho klientů z řad manažerů a obchodníků považují osobní asistentku za naprostou nutnost, která se postará o vynikající fungování krátkodobých i dlouhodobých pracovních plánů.

             Osobní asistentka – Ušetříte čas i peníze

První výhodou, kterou Vám osobní asistentka zajistí, je rozhodně získání více času na primární úkony Vaší profese. Již se nebudete muset zdržovat složitým běháním po úřadech a komunikací s českým byrokratickým aparátem. Již nikdy nebudete mít problémy vyřídit všechny důležité telefony a zvládnout dalších nespočet úkonů, které se k Vaší profesi přidružují. Ovšem osobní asistentka Vám ušetří nejen čas, ale také peníze. Jejich služeb totiž využíváte pouze v případě, kdy ji skutečně potřebujte. Neplaťte za služby stálé zaměstnankyně a neodvádějte za ni sociální a zdravotní pojištění. Ekonomická úspora je na straně asistentky, kterou si najímáte pouze, když ji potřebujete.

 

Ptáte se, proč je osobní asistentka nepostradatelná pro všechny úspěšné? Posuďte její profesní kvality a uvidíte. 

 

–        znalost cizích jazyků

–        příjemné vystupování

–        spolehlivost a flexibilita

–        vysoké pracovní nasazení

–        znalost administrativy

–        zajišťování dokumentů a smluv

–        rychlost vyřízení

–        krátkodobá i dlouhodobá spolupráce

–        profesní zkušenosti a praxe

                Osobní asistentka. Vyberte tu správnou.

Vaše osobní asistentka by měla naplňovat rámec dovedností, které jsme nastínili výše. Naprostou samozřejmostí by pak měla být profesionalita a dokonalá znalost českého prostředí. Vždy byste měli mít pocit, že pokud jí daný úkol svěříte, můžete si v diáři odškrtnout splněný bod, který bude proveden rychle a bezproblémově. Chcete-li dát konkrétní doporučení, kontaktujte Janu Švihlovou. Osobní asistentka,  Jana Švihlová, staví na špičkové práci a profesionálním přístupu. Výše zmíněné body pro ni nejsou pouhou frází, ale cílem. Proto se její portfolio plní renomovanými klienty, kteří si pochvalují skvěle odvedenou práci.

Přejít nahoru